Ja

Ik wil de Leaders Online nieuwsbrief ontvangen.

Wat leuk dat je je hiervoor aanmeldt. Vul hieronder de gegevens in en je ontvangt voortaan elke editie.

Het invullen van de beide velden is verplicht.

Naam
E-mail
Verzenden

Wil je eerder verschenen edities lezen?
Ga hiervoor naar onze nieuws pagina.

Sluiten

lezen, verbinden, praten en ontdekken

vragen over mogelijkheden


Social media zijn voor veel leidinggevenden nieuw. Ook advies- en trainingsdiensten op dat gebied zijn vaak nieuw en onbekend. Bovendien zijn wij zelf een jonge onderneming - niet verwonderlijk dus dat we veel vragen krijgen over ons en onze diensten.

 

Wat moet ik weten over jullie producten en diensten?

Om te beginnen: Wij willen je alleen maar diensten en kennis verkopen die jij direct kunt toepassen in je eigen situatie en organisatie. Daarom checken we allereerst wat jij weet, wat je graag wilt weten en evt. toepassen en waar je kennislacune ligt. Dan kijken we samen wat het best bij jou en/of organisatie past.

Daarbij hebben al onze diensten en producten als doel jou te ondersteunen bij de veranderingen en trends; om je als leider van vandaag voor te bereiden op de organisatie van morgen: een organisatie die wendbaar en flexibel is, ruimte biedt om je te ontwikkelen en prettig is om voor te werken.

De manier waarop je dat doet - dat is uiteraard en volledig aan jou.

 

Als je voldoende hebt aan onze tips van onze gratis nieuwsbrief, Leaders Radar en je wilt veel zelf doen: dan is dat natuurlijk ook prima.

                                      Wil je je aanmelden voor onze nieuwsbrief? Dan kan dat hier!

 

 

 

Wil je meer begeleiding en persoonlijke aandacht?

Dan verzorgen we dat graag. Wij sluiten aan bij de behoefte en tijd die jij en jouw teamleden beschikbaar hebben:

  • Wil je liever online, zelfstandig kennis tot je nemen? Dan zijn onze online cursussen het meest geschikt.
  • Wil je samen met je collega’s aan de slag? Dan is een praktische ‘to the point workshop’ een slimme keus.
  • Wil je versnelling aanbrengen in de resultaten van zo’n workshop? Dan raden we je aan om - voordat de workshop van start gaat - de online cursus te volgen om kennis op te doen. Dan kunnen jullie die gezamenlijk toepassen voor je eigen situatie.

Wat zijn de sleutelcomponenten van jullie dienstverlening?

We bieden verschillende diensten aan, allen gericht ter voorbereiding van jou, je team en je organisatie op de toekomst van morgen.

  • kennisdiensten: online cursus, boek, workshop  
  • ter voorbereiding (kennis opdoen, thermometer, generieke workshop)
  • aan de slag (workshops met MT inzake strategie, sparring en coaching)
  • samen aan de slag (training voor medewerkers) 
  • evaluatie - hoe gaat het, is het nodig om bij te sturen en te veranderen?Natuurlijk is geen enkele klant gelijk: de vraagstukken lopen uiteen, het kennisniveau van medewerkers is wisselend en organisaties werken ieder op hun eigen wijze. Daarom passen wij onze dienstverlening aan aan jouw situatie.

 

Kunnen jullie in concrete situaties maatwerk leveren?

Want:

  • Ik wil medewerkers laten rouleren,
  • ik wil de onderlinge kennis beter benutten, 
  • ik wil het contact met mijn klanten terug, 
  • ik wil mijn interne organisatie/bedrijfs marktplaats van kennis; van projecten; van specialisten, van oude rotten in het vak.

Wij kunnen je helpen wanneer je (online en offline) verbindingen tussen mensen wilt leggen - of dat nou gaat om je klanten of je medewerkers, intern of extern. Een paar voorbeelden:

 

  • Een managementteam die haar medewerkers meer wil laten rouleren binnen de organisatie. Om dat te faciliteren wil de organisatie een intern social platform waar haar medewerkers zichzelf kunnen presenteren, zien welke plekken beschikbaar zijn en contact kunnen leggen met de ‘vacaturehouder". Een dergelijk platform biedt de mogelijkheid om elkaar te bevragen, rond te snuffelen en leren, lezen hoe andere het is vergaan blijkt een interessante oplossing te zijn. Het creëert interactie, geeft inzicht en maakt het werk transparanter. 
  • Een dienstverlenend bedrijf biedt een platform voor haar huidige cliënten, waar ze in contact zijn met de medewerkers en andere cliënten. Wij kunnen je helpen het specifiek te maken, de acties te bedenken en het daadwerkelijk op te tuigen. 
  • Een leidinggevende wil graag dat oudere werknemers en jongere werknemers meer van elkaar leren, om zo te voorkomen dat er binnen enkele jaren een kennislacune ontstaan wanneer de babyboomers met pensioen gaan. Een van de instrumenten is om over en weer intervisie met jongere werknemers aan te gaan. Het begint bij ‘onbekend maakt onbemind' - om dat op te lossen levert al zo veel op! 
  • Een middelgrote organisatie wil meer gebruik maken van de mogelijkheden om medewerkers als ambassadeur van de organisatie te laten optreden op verschillende social media platformen en zo aan haar naamsbekendheid te werken. Hoe doe je dat? 


Ga door naar een andere vraag:

onze werkwijze

onze kwaliteiten

onze focus

gratis mogelijkheden

ervaring van anderen

onze kosten

onze branche

onze collega's

 

 

Staat jouw vraag hier niet bij? Aarzel dan niet en stuur ons een mailtje.

 

 

Nieuws

Leaders radar!

Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief